chillar..

Godmorgon! Ligger i sängen nu och ska snart få fingrarna ur rumpan och stiga upp och fixa mig och hela det köret för vi ska få hit middags gäster klockan fyra alltså på mindre än en timma å jag ligger dead and gone i sängen men som tur är tar det inte ens mer än en halvtimma å fixa sig för mig om jag bara ska vara hemma med några i släkten så.

Idag är det även sista lovdagen, eller vi är lediga imorgon också för att det är röd-dag tror jag? jag chanser nu men antar att det är nått sånt! Så veckan rullar väl på rätt enkelt tror jag, sen på fredag ska jag å se skaburbian collective tror jag, om jag nu ids dvs.. och om det är värt, för har ju redan sett dom live! Och sen på lördag är det valborgs, har inga planer för det ännu, ska höra runt om vad som händer.. äh, det blir nog bra allt!:)

har för den delen nu fått typ 1353 påskägg och jag har inte ätit upp det första än, är spyless godis nu.. snacka om att det kommer ta ett tag innan man blir sugen på det igen, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0