blääää

Har nyligt snört på mig lite smink och lagt mig i sängen igen och tycker synd om mig själv, har mensvärk så jag håller på dö dock har jag ingen mens å har inte haft det på 4 månader, kanske dags att ha den nu? Hm, intressant för er att veta. Men iallafall, det är så nuläget ser ut.. Har stora problem och funderingar på vad jag ska göra ikväll, om jag ska köra på tråkig hemma kväll, eller köra på en tråkig söndags kväll i kalix?

Ah, vad som än blir av så vill jag att min mage ska bli bra så jag kan överleva dagen. Whatever, jag har klarat mig tidigare, så överlever nog idag också! Annars vill jag ha ljusrosa å gräddvita rosor på min grav!:)  Men först, ska jag kämpa som sagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0