baby Tell the World I’m coming home

Slutade skolan kring 1 idag, skulle igentligen sluta tjugo över 3 men våran mentor verka älska oss just nu så vi fick sluta 2 timmar tidigare mest för att vi inte hade någon musik å sköt bak då no'n istället ;) Direkt jag kom hem så deckade jag på soffan tills mamma ringde å frågade vad jag skulle ha för mat för hon skulle ta hem, så steg upp sen å väntade maten och efter maten fixade jag mig å kollade hur jag skulle ha håret, kläderna & sminket inför rockkonserten som är imorgon så jag inte behöver börja fundera uti det då!;)

Men iallafall, nu ska jag ut på en rök med linnsy haha.. Sen hoppa in i duschen å få bort mitt äckelflottiga hår och så känns det som att jag har ett ton smink i ansiktet :(  Men vi hörs iallafall senare!  Laaaater

e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0