American pie!

Har just gossat ner mig i sängen med min syster, hihi.. Fast hon ligger i en säng breve å är översocial med matte i telefonen så för henne finns jag nog inte, så lika bra å säga att jag är ensam! Ska snart kolla på american pie beta house bara för att stifler är så jävla snygg!  Har aldrig insett hur snygg han är, har någon snygga-killar-period, seröst.. Finns nog knappt någon jag tycker är ful mera.. Haha :)

Men nu ni grabbar, ska jag kicka igång filmen i väntan på att bli tröttis, så vi får helt enkelt höras imorgon om jag nu inte har fullt upp hela dagen uti rockkonserten.. Men lär ju blogga då jag kommer hem senare på kvällen, Så vi hörs då!  Godnatt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0