2011 testet

PINSAMHETSTEST 2011!

Har du pojkvän/flickvän? - nix
Har du haft pojkvän/flickvän 2011? - nej
Har du hånglat med någon 2011? - yes
Har du kramat någon 2011? - jadå!
Har du haft sex med någon 2011?- aaa
Har du hatat någon 2011? - hatat å hatat, mest kanske tyckt väldigt illa om en?
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2011? - japp :)
Är du kär nu? - who knows

I vem? -
Kan du vissla? - aa
Har du en dildo? - haha nope
Äger du mer än 5 par string? - aa
Äger du mer än 10 par string? - jes
Äger du en mascara? - nej, jag sminkar mig utan mascara helt klart
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? - ja, dock använder jag bara en av dom alla :)
Är du en fjortis? - kan erkänna att ja ser fjortis ut, men är ju inte direkt det i beteendet
Är du emo? - verkligen inte
Är du brat? - haha nej
Gillar du vältränade killar? - hihi, jaa :]

Gillar du tjocka/överviktiga killar? - nja, men rätt gossiga endå!
Gillar du nörd-killar som pluggar? - heha, nja..e
Gillar du tjejer? - som kompisar aa!:)
Är du bisexuell? - nej
Har du över 10 bhar? - japp, dock använder jag inte ens mer hälften av dom typ haha
Har du nångång tyckt om någon i din ålder? - jadå!
Kan du köra skoter? - aa
Kan du leka apa? - HAHAHA? ja de kan väl alla!
Är du brunett? - nej
Är du blond? - ne
Har du haft svart hår/har du just nu? - har haft och jag har :)
Kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? - visste inte att man brukade spy av det?


HELT SERIÖST

Vad har du på dig för underkläder - rosa bh & rosa string
Hur gammal har ditt äldsta hångel varit? - 19 då men han är 20 nu
Har du runkat av någon? - aa
Vet du vad oral/anal sex är? - haha ja?§

SENASTE
Vem fick du sms av senast? - emelie :)
Vem skickade du sms till senast? - emelie
Vem ringde dig senast? - maaami!
Vem hånglade du med senast ? - ;))
Vem pussade du senast? - jesper
Vem kramade du senast? - ohom, david eller någon :)
Vad drack du senast? - smirnoff sprit
Vem var ditt senaste KK? - emelie... men de får ni inte säga åt nån,,
När däckade du sist? - haha, jag vet inte
Är du allergisk mot någoting? - nej
Är du sexmonster?- ja, asså.. jag är nog det :$ i hemlishet
Pinsamma frågor för dig nu? - nej :)



Har du under den senaste månaden..
- Druckit alkohol: ja
- Rökt: ja
- Gått på dejt: dejtar inte
- Shoppat: aa
- Ätit en hel ask müsli: nej
- Ätit sushi: nej
- Stått på scen: nej
- Blivit dumpad: nej
- Skejtat: nae
- Färgat håret: aa
- Stulit något: haha, ja

Har du någonsin..
- Däckat eller varit jättefull: jo
- Blivit upptäckt under "akten": nu förstår jag inte..
- Blivit kallad hora: jo


Brukar du..
- Titta dej själv i spegeln? antagligen xD
- Gnälla: då&då, väldigt sällan
- Skrika: nej ;s
- Sova: ja, min säng & sovandet är en del av mitt liv!
- Ha ångest: det händer..
- Skada dej själv med flit: nej
- Vilja dö: nejfan, levaaa!!
- Drömma mardrömmar: ibland
- Drömma sexdrömmar: haha ja de oxå!
- Ta droger: nej
- Försöka vara annorlunda: är mig själv :)
- Klä dig i svart: jaaadå!
- Gå till kyrkan: nej
- Gå i skolan: japp
- Röka: jao
- Ljuga: nej
- Hata folk: mycke sällan
- Lita på folk: bara på dom närmsta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0