you make me smile every day, even on a bad day

TVÅ BRA SAKER MED IDAG:

mina leggings från nelly.com har kommit och så fick jag pengar av min farfars flickvän?.. eller kan man kalla det så? haha! men jag har lyckats häva alla pengarna under min säng så nu måste jag kliva upp ur soffan å gå å hämta dom för annars kommer jag glömma bort det typ!

ja, det var väl dom två bra sakerna med idag.. kommer inte på något annat som är bra, nu ska jag tala med mamma och be hon ta ledigt åt mig imorgon.. tycker inte att lärarna ska plåga eleverna så mycket att man måste gå/springa 7 kilometer, det är ju sickt! hhihi.. då blir det ett plus för morgondagen, jabrahej!


hihi, fett söt bild på mig & oskar från då vi gick i sjuan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0