YEYE

borde haft farit till skolan idag trotts att jag inte är frisk, men jag hatar att ha tråkigt.. så just nu är musik, cola & tven min tidsfördriv, höll på att glömma datorn också! har suttit å kollat tillbaka i min gamla blogg, hade något bättre bloggning där, nya bilder varje dag och så..

det enda jag gör här är att klaga på hur trött jag är, hur lat jag är, å hur bra min blogg var förut haha.. nu säger jag det här å menar det, ska fixa bloggningen NUNUNU.

nu ska jag duscha, sen snöra på mig lite smink endast för att se ut som en människa eftersom att min kära pappa fyller år idag så kommer hela släckten hit, förra veckan var det jag, denna vecka pappa å nästa vecka är det linns tur att fylla år sen en vecka efter det typ fyller min andra syster också år.. många födelsedagar denna månad ;>

btw så ska ni få nya bilder i ett senare inlägg, har en massa på min mobil men den vill inte sammarbeta med mac-datorn så ska ta å fixa det med min andra dator sen, om en timma eller två!

men iallafall,  grattis papi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0