yeye wow wow du är så, yeye wow wow osv

kom hem från skolan för ett tag sen, har nyss slitit lös mina lösnaglar som emelie fixade så nu har jag korta fula gråa naglar som jag just målade gråa för att mitt söta rosa gav upp när jag började på min första nagel.. men emelie ska få fixa om mina naglar här någon dag :D

skolan har varit okej idag.. har fått rösta i riksdagsvalet på skolan idag eller "skolval" för oss elever som inte är myndiga för att rösta i det vanliga, jag röstade iallafall på socialdemokraterna utan tveka! haha, vet igentligen inte vad det står för, men det sägs att dom tänker höja våra barnbidrag osv.. och vad gör inte jag evelina eriksson för några slantar till? hihi..  ajaa, har iaf bara haft 3 lektioner idag eftersom att jag tog en egen sovmorgon å missade slöjden typ, hehe..

ska nog till kalix ikväll, eller nog? JAG MÅSTE.. måste också fixa hämtning, ska dra fram hundvalps blicken åt mamma (hon kan inte stå emot den) så jag ska till kalix har jag bestämt!  jeja, nu ska jag snart keka tacos sen börja fixa mig, men föörst ska jag ringa emeliieee, pussis

jag älskar dig ♥. <- punkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0