YEYE kalix town!

hinner tyvärr inte blogga så långt just nu, har varit på skolan hela dagen osv.. direkt efter skolan for jag hem å så har jag ätit, fixat mig å packat.. drar åt kalix hållet snart, blir där till imorgon.. är lagomt taggad för kvällen, så vi får hoppas denna helg börjar å slutar bättre än förra heheh..  ja, vi hörs mera imorgon då jag är hemma, i promes.. PUSS PÅ ER


NY HÅRFÄRG: SVARTHÅRIG NU!
fett nöjd faktist, bara att mitt löshåår inte passar så andvänder min systers som hade svart löshår.. ska köpa färg å färga mitt nya löshår så jag inte nöter ut linns, yeye.. kär i svart hår är jag från & med nu.  <--- punkt
btw.. dissa  att mina armar ser helt feta ut.. ni får se dom irl sen om ni vill, HAHHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0