yeah right, fest jao.

emelie kom hit efter att jag hade städat, vi satt bara å chillpratade om allt som hände igår och skrattade bara åt det haha.. sen tog vi med oss linn å matte på en cykeltur fast min å emelies cykel hade inge luft, så det gick tungt för oss.. sen for vi hem igen, å suttit å tjorvat med linn å matte, sen har jag rotat igenom min garderob å sökt kläder för imorgon så jag inte bhr göra det, har haft feber innan emelie kom men mår bättre nu, ska snart gå å duscha en gång till å sen bara se på tv och ladda inför skolan imorgon, hur dåligt jag än mår ska jag imorgon!

aja, nu ska jag chillaa å prata med nån random stockholms bo på skype.. pussdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0