uppe med tuppen

vaknade just, är sjukt trött men kan inte sova längre eftersom att skolan har gjort att jag har vänt bakåt tiden åt helt fel håll, har iallafall sovit nåsåfan gott inatt men min igen täpta näsa väckte mig å direkt jag ställde mig upp var det borta, rätt jävligt är dock rätt hes idag men febern är typ borta..

tror nog jag är dum nog för att fara till kalix ikväll endå, har så jävla tråkigt i töre.. står inte ut en dag till, måste bara fixa pengar å hämtning, annars fick jag sova hos emelie för henne så ja det löser sig, ska också bevisa mamma att jag är hur frisk som helst, eller jag väntar nog med det tills min röst är tillbaka den är å reser för tillfället vettni. 

hur som helst ska jag nog gå å duscha nu så jag piggnar till lite, vi hörs sen!

lite smått vacker bild från lk, vi stod där å trängdes för att vi skulle se petter å då menar jag att vi skulle se på han å inte en massa fula skallar som var ivägen.. fan för att vara kort, men såg lite gjorde jag iallafall!:D  btw så tycker jag emelieh  som är med på denna bild ska bli frisk nu för jag saknar henne ganska fett...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0