true

bara för att jag sitter inne på toalett golvet och har tråkigt medans min plattång håller på att bli varm vilket som just NU tar 100 år men annars inte ens tar en minut ;o

iaf, därför så kör jag 10 sanningar om mig:

1. jag älskar att ha pengar, men eftersom att jag aldrig har något att lägga dom på förutom kläder ger jag bort delar av dom till mina vänner, haha

2. jag älskar att lura folk, och dra ut på det innan man säger att man skojar.. alltid lika kul å se deras "seriusface" haha.

3. jag är en väldigt klantig person, om jag ska göra något t.e.x ta en bok från en hylla, det är ett under om det inte ramlar ner en extra bok typ!

4. när någon säger " idol 2010 " tänker jag på att jag har ogjorda läxor, haha

5. hälften av min släkt läser min blogg, nästan alla mina vänner läser min blogg, även mina föräldrar

6. att min kusin just kom in å gav mig en present för att jag fyllde år igår hiho.

7. att under dom här 7 sanningarna har jag förflyttat mig från toan till mitt rum haha

8. jag är smart, det är jag, det går inte bara bra alla gånger jag tänker!

9. jag har aldrig sagt en "hemlighet" som en kompis eller någon annan har sagt åt mig till någon annan, aldrig

10. att hälften av alla dom här sanningarna är rätt oseriösa för att vara mig, ni får veta saker ni säkert redan vet haha..

men jag hade tråkigt på golvet, som ni läste där ovanför så gjorde jag det här medans mitt plattång blev varm, men jag väntade å väntade tills de visade sig att den var ur dragen, det händer så lätt!


Kommentarer
Postat av: mk

skit fin blogg du har :)

2010-09-08 @ 19:03:25
URL: http://melikekayaerhun.blogg.se/
Postat av: mk

skit fin blogg du har :)

2010-09-08 @ 19:03:37
URL: http://melikekayaerhun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0