trött

ligger i min säng å hör på då min mamma dunkar musik, vet inte vadfan kvinnan sysslar med.. hon å pappa har fest på bara dom två typ, haha.  jag kan inte somna om pga den DÅLIGA musiken dom spelar, känns sjukt att jag har legat i denna säng i 8 timmar och blir inte piggare har sovit hela tiden nästan sen blev det middag så paus i sovandet osv. men jag tror jag inte missar något viktigt om idag, jag menar ju jag är ju hemma så då är ju allt sugit, HAHAH nej jag skoja!

slår väl på en playlist med bara melissa horn å somnar åt henne, det gjorde vi inatt haha.. men ingen vet vem som stängde av musiken ännu, aja whatever slår på melissa horn nu så hon tråkar ut mig så jag somnar, jabrahej.

ja ungen ser skev ut, å inte såsöt på bildn..
men han e söt! där är han bara tjurig å pekar fuck you åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0