tjill

 

bilden säger väl det mesta, jag har plattsat mig ner i min såhäääär sköna säng med en coca cola och min käre dator. har gjort det jag skrev i förra inlägget att jag skulle göra, käka korv, osvosv! har svårt att fatta att klockan bara är tio i 11, det känns som att den är MINST 3 på eftermiddagen whatever är hur som helst dö trött, gick å la mig 4 somnade inte förän kring halv 6 sen halv 7 börja det vandra omkring folk å allt jobbigt, så steg upp då fixade mig, hann även häva ner min vita eyeliner i avloppet på handfatet, min elsklingspenna, r.i.p <3

 

jaje, som sagt  var det en sånn här skitbra kväll igår typ, trotts allt oså..

men enligt mig är alla kvällar bra, HAHAH.. oojoj nä nu är jag övertrött, ska gå å lala nu puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0