skolan HÄR kommer jaaag!

godmorgon! har varit vaken ända sen klockan 8 då min syster steg upp för att fixa sig till skolan, jag kunde inte somna om för hade så jävla ont i magen.. så sen ringde emelie mig å så kom jag fram till att jag ska fara till skolan, har så jävla tråkigt här hemma + att jag inte har ont i magen nå mera!  far med tio i 12 bussen till kalix så har en timme kvar på mig att fixa mig osv, nog för att jag är klar, typ..

saknar ju fan folket på skolan, är för social för att vara utan peeps i 2 dagar illa? ja rätt så..  har ändå inte missat någon lektion idag för vi har haft framtidsmässa på skolan och vi har det till klockan 12 typ, så sen har vi 2 lektioner till tror jag? sen far jag nog till emelie efter skolan å är där, om vi inte stannar på stan istället å är där :)

najs bajs , ni måst ju tro jag är cpe som far till skolan frivilligt haha..


dagens outfit, (ser ut som att jag har varsta kaggen, hahah)
t-shirt - chili, vitt linne - gina tricot, leggings - h&m


Kommentarer
Postat av: sofija

är du å emelie bästa vänner?=)

om ni är det, har ni bråkat mycket? å hur länge har ni varit det? :D

2010-09-29 @ 10:32:33
Postat av: Sofija

kan du aldrig visa dig utan smink? :p

2010-09-29 @ 11:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0