skolaa

kom till skolan typ för 20 minuter sen, nu sitter jag och har elevensval studieverkstad på skolan, fett tråkigt ska snart börja plugga till nå prov  jag har på tisdag som jag inte kommer klara för det är i NO å failade på det hela året i 7an det är för ointressant för mig att lära mig typ..

sitter å försöker få igång min bluetooth på mobilen så sofie kan skicka nå låtar men den vill inte sammarbeta ._. jobbigt, btw så är typ det här väärldens längsta lektion i hela skolan historia haha ne, men 1 1/2 timme är den men då har vi rast i 5 minuter under lektionen haha.. nåja, nu ska jag fortsätta mixtra å få min mobil att sammarbeta med mig, jabrahej.

dagens outfit, skinnjacka - bikbok, linnerna & leggings - gina midjebälte - vero moda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0