skola - suger - snopp

är hemma från skolan nu, och där sög det penis rent ut sagt.. fyyfan (ursäkta språket) men fan vad dålig dag.. den börja bra, sen fick jag huvudvärk å blev sur åt allt å alla.. sen låste jag in min skåp nyckel IGEN fjärde dagen på rad jag gör det.. och davve å dom dumstämplar mig bara för att jag har otur ibland, lr ja rätt ofta.. aja whatever skolan suger hur som helst helt oviktig sak att ta upp i bloggen

när jag kom hem skull jag vara snäll å fota outfit bild åt er tror ni inte jag tappar min kamera på klinker(?) golv så den paja.. eller nånting låstna ska be pappa kika på den sen så får ni outfit bild då för min kamera har tagit många smällar å den här fick fan inte vara den sista :D  jaja.. nu ska jag gå och äta korv å mackaroner med min mami, puss

sötbild, men fan vad jag vill ha sommar igeeen!!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0