sjuk

idag är det fredag, när jag steg upp klockan halv sex så kände jag mig inte iform, men steg iallafall upp å klädde på mig sen så hade jag sjukt ont i huvudet, lock i öronen, ont i halsen och världens feber. jag som skrev att inget skulle hindra mig från denna helg, men jag mår förjävligt dåligt så jag bryter mitt löfte om att inget skulle hindra mig från mina planer..

hade planerat att ha "tjejkväll" eller vad ska man säga? iaf, för jag fyller ju år på tisdag hade planerat allt det där å skulle ha det idag, hade bjudit folk osv, nu måst jag ställa in det!  å imorgon hade vi tänk fira också, fast i kalix med massa mera folk typ.  nu blir inget av det av, för exakt ett år sen var jag oxå sjuk innan jag skull fylla år men frisknade till dagen före min "tjejkväll" då..   vad säger man? fan vad jag hatar sjuka!

hoppas bara på att bli frisk fort för hatar att vara sjuk känner mig så ofräsh å så händer typ allt roligt just då, döda mig typ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0