SJUK

jag vet, dålig uppdatering.. men jag for hem meed en tidigare buss från skolan idag men slappa bara en lektion på det har haft enligt mina beräkningar 2 lektioner idag som jag har varit på.. måste skärpa mig nununu!  aja, OM jag inte far till skolan imorgon vilket jag tror att jag inte gör så ska jag nog pluga lite onödig ekologi förstår inte meningen med att kunna det.. var har t.e.x frisörer, modeller, butiks arbetare, osv för någon nytta av det i framtiden? jo ingen nytta alls. så ser jag på skolan, iallafall på no'n, är för ointresserad för att någonting av de ska fastna i min skalle, ja ibland undrar jag om jag är osmart iallafall svårlärd?..

äh,  nä det kan inte stämma! ne ni nu ska jag dra mig å lägga mig i soffan och sova lite till bara för att jag håller på dö av trötthet, så sova låter bra nu å så är det bra att sova när man har feber, och jag har feber känns så, fast min mamma säger något helt annat.. men hon är som hon är, hon gör väl allt för att jag inte ska vara sjuk..  lite ledighet då&då har väl aldrig skadat något?..

skull just nu döda för sommar igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0