rubrik?

hellåp! har nyss färgat linns hår, först blonderade vi det för att hennes svarta hår skulle försvinna å nu har vi snört i röd hårfärg uppi skallen på henne, medans blonderingen värkte hann jag duscha å ta en titt på idol..

direkt jag kom hem från kalix så började jag med det, så nu är jag helt slut, vaknade ju klockan 8 imorse fastän jag inte hade någon skola, men jag for ju på sista lektionen, stod ju inte av ensamheten haha ;p  imorgon blir det skolan iallafall har lång dag men inte så jobbiga lektioner som tur är.. sen är nästa dag är det FREDAAAG!  taggen :DD eller nej jag ska inte tagga, för då blire alltid dåligt, får bara hoppas att denna fredag blir lika klockren som förra, lr som hela helgen ;)

jaja, nu blire att se på välkommen åter på tve.. sen kungarna av tylösand om det då är ikväll, ingenaning haha, jaja vi hörs imorgon!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0