om du inte kan godta mig när jag är som värst, förtjänar du mig inte heller när jag är som bäst

är tjurig över att min mamma sa åt mig var i frysen hon har satt chokladbollarna, nu kan jag knappt gå förbi köket utan att stanna där ÅH.. jobbigt, iallafall.. på två minuter börjar idol 2010, wihi, på min födelse dag å allt.. yea, ska väl kika på det sen duscha och sova kommer sova sjukt gott inatt skull jag tro för i eftermiddags blev det ingen powernap som alltid annars så är helt slut nu och har träningsvärk sen gymmet igår, men bara i armarna typ.. haha jobbigt, måst fara å gymma imorgon eller nå innan emelie drar iallafall ska fan få med henne! eller så tar jag det nästa vecka så min träningsvärk försvinner.. aja, nu blir det ett stort glas vatten å idol ;)

dagens outfit, eller kvällsoutfit har haft annat på mig på dan..

oversize tröja - JC, linne - gina tricot, leggings - gina tricot det med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0