nothing really matters more

är hemma från skolan nu, slutade kring halv 2 tiden efter att haft varit i skogen med klassen, kul? eh näe. är trött, arg å pissnödig haha.. skolan har varit inte bra idag. vill ha helg, nu dirr!!1 men endast 2 sega dagar kvar nu, så överlever gör jag nog..

har klarat denna dag så, och igår å i förrgår i gonna make it typ. jaje, ska gå å be mamma göra middag för magen gör ont av hunger, skolansmat smakar ju fan värre än vad dom nya nudlarna som finns på willys i lule.. HAHA, ba jämnföring + att vi har någon jävla potatis vecka i veckan, mm mumms potta ne inte direkt..

fan vad jag stör mig på allt idag, en enda sak som just nu ligger i min väska är det enda bra med idag.. nu fan ska jag ut en sväng, å rensa tankarna!

haha, fett gammal bild..  jocke tjillar för fullt i bakgrunden som ni ser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0