nothing can break me down

for aldrig till skolan idag, stannade hemma.  min mamma var söt å köpte hem pizza åt mig så har just ätit å är propp mätt, ska diska undan det å sen lägga mig i soffan å kolla på solsidan, kanske ta en powernap å vila ut mig tills skolan imorgon, jobbigt men vi har ändå bara halva dan lektioner för från 9-12 på förmiddan har vi framtidsmässa på skolan, sen efter 12 tiden antar jag att vi har vanliga lektioner igen, blä..

min bloggpaus funkar aldrig längre än några tiimmar, men jag har så tråkigt å måste ha någonstans att klaga.. påtal om klaga så drömde jag inatt att jag var typ sjukt deprimerad å skrev ut allt i detajl i bloggen så alla mina läsare fick veta allt, haha sickt..  bra att det var en dröm iaf, nä nu ska jag sätta disken på bänken så sen se på solsidan!

skevbild eller bara överredigerad? hah, tippar på bådeoch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0