new nails

emelie drog här ifrån för lite mer än en timma sen, så nu har jag lagt mig i min säng å hör på musik å mixtrar å fixar med lite bilder.. funderar på att ta mig en kort powernap för vi ska typ äta efterrätt vilken minut som helst typ och jag är fortfarande äckligt mätt sen vi åt middag huvva..

iaf, emelie sov ju här inatt vi bara chillade, pratade om allt å somnade kring halv 2 tiden tror jag? sen vaknade jag av att matte kom in å gapade en massor, åh cp-barn tänkte jag men jag skrek håll käften jävla apa istället. jeja, sen såg vi på film med linn å matte, kommer tyvärr inte ihåg filmens namn - händer så lätt att man glömmer. sen fixade hon mina naglar som säkert tog en timma eftersom att hon fick limma fast lösnaglar, fila å klippa till dom osv.. sen åt vi middag å hon fick hämtning ;)

slarv-bild på naglarna, dom såg helt geggiga ut där huh..
ska snöra in en bättre bild senare då jag har någon bättre, ohyes : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0