never back down


söt bild från svenskan idag,  emelie jag & oskar!

är hemma från skolan nu, har nyss ätit en feet middag som jag lagade alledens själv eftersom att resten av familjen åt äckliga blodplättar typ. men nu har jag ätit osv, ska snart ta mig en powernap, är sjuk sugen att träna men kan inte göra det nu när jag är förkyld.. mår inte bra idag, mensvärk, feber, huvudvärk & ont i huvudet... men det hindrar mig inte från att vara hemma från skolan eller att vara hemma i helgen, never ever.

har iallafall varit en rätt så bra dag idag, skolan går lättare iår känns det som på något konstigt sätt, ser positivt på den saken. jag å emelie skippade språkvalen och lånade robins snygga cykel å for ner till frasses och tog oss en stripsmeny, fan vad gott det var. sen satt vi i stan å pratade om allt mellan himmel å jord, underbar tjej det är hon! sen rörde vi oss vidare mot skolan, har även haft hk idag vi gjorde skink-sallad, det var inte gött hann även ut en sväng med emelie under den lektionen, en paus i allt skärande av grönsaker å skit kan man behöva ibland. nu dunkar mitt huvud i 110 å jag är trött, går fan å sover eller först ska jag kolla på nå kläder jag ska ha imorgon så kan jag sova hela kvällen, sen vakna, duscha, å sova vidare typ.   vi hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0