nanana

fan vad min dag har varit rent åt helvete.. den började men massa gaap å bråk, sen vidare åt skolan där allt var helt jobbigt å så har jag låst in min skåpnyckel i mitt skåp idag IGEN, 6 dagar i rad.. fan vad arg jag blir, sen är bara alla allmänt retiga och måste jävlas bara för att.. vi säger såhär, jag har en dålig dag idag!

tänker dånåsåfan heller till skolan imorgon, jag tar ledigt för vi har en lektion sen har vi något som kallas "terrängloppet" som är 7 km jag vet att jag klarar det utan att dö för jag klarade vasaloppet i töreskolan som var 6 km å tro det eller ej så kom jag först i mål av tjejerna där!!1   hade tänk springa på tid imorgon också, men nä känner inget sug.. men kanske slutar med att jag far endå, fast tar då fan sovmorgon för emelie kommer tvinga dit mig för vi skull springa på tid tillsammans

whatever, orkar fan inte blogga.. min älskade stora syster linn fyller även år idag, nu är hon 16 å får äntligen börja övningsköra, dock skulle jag inte åka med henne för fem öre.. men jag älskar henne endå fast hon suger i traffiken, grattis syster ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0