madda fakka!!!1 / evvespapa

förlåt för kass uppdate idag, men kom inte hem förens efter halv 6 tiden och då åt jag middag å sen tog jag en powernap i 5 minuter å nu sitter jag här och ska snart gå och duscha...

har varit en rätt chill dag på skolan idag, men jobbigt att jag har haft typ hög feber men den gick neråt senare mot slutet, efter skolan så for jag och emelie till nova och gymmade, ja det behövdes verkligen min kondis är som en stor rökares som aldrig har tränat, men jag överlevde men kommer dock inte kunna röra mig idag haha, sen åkte jag till stan med emelie å hennes mamma å var med linn å matte, sen hemmåt..

nu ska jag duscha efter det här inlägget, sen ska jag göra några läxor och bara vänta på att det ska bli imorgon typ, känns knappt som att jag fyller år, är inte taggad inte på nått sätt typ.. känns sjukt fel ;o men iaf, vi taggar hur otaggad jag än är!:D  nä nu fick jag världens himla hicka, ska få bort den nu.. puss

emelie på gymmet, fin suddig bild osv!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0