lördag morgon!

är hemma från emelie nuu, ska snart inta duschen men först ska jag blogga!

vart en bra kväll igår, vi var en massa folk ute på stan och hade det bra.. var in några svängar på uh endast för att det var små kallt då&då.. inte mycket mer än så hände, sen vid elva tiden skulle vi fixa oss hem till innanbäcken på något sätt, slutade 3 på en vespa å 2 på en annan, men hem kom vi oss iallafall.. fanny följde med oss till emelie så när vi kom till emelie såg vi på se upp för dårarna, somnade till den så vi flyttade oss till sängen å sov då,

har även pratat i sömnen inatt, enligt mig själv pratade jag i telen även fast den just då låg på en byrolåda en meter från sängen men endå!  sen när vi vaknade kriing tio tiden så fixade vi mackor och slog på the grudge 1 å såg den, sen ringde jag pappa å bad han hämta mig å fanny, så han gjorde det å så skjutsa vi om fanny å nu är jag hemma.. ska snart duscha, sen få tag i sofie å höra om hon sover hos mig inatt och det gör hon har jag redan bestämt! nåja, nu ska jag duscha typ, eller först kolla runt på facebook lite hehu!


den här låten vägrar att lämna mitt huvud... hade den i hjärnan hela kvällen igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0