kärlek är som en vässad kniv, i onda händer tar den liv

hellapp.. gör ingenting sitter å har precis målat mina naglar, tog bort lösnaglarna idag å jag hittar inte mitt lim så jag kan stoppa dit dom igen, jag blir tokig.. -.-  ska fortsätta söka den mera sen då mina naglar har torkat för har redan förstört dom med att pilla över allt innan dom har torkat, haha.

har även hunnit med en 2 timmars powernap och trycka igenom en nål på mig själv, men var är den stora frågan ;)) och det får inte ni veta, mohaha.. inte än iallafall :D hihi.  nåväl nu ska jag fan fortsätta söka limmet till lösnaglarna, det är typ sååååhääär äckligt att vara utan dom nu när jag är så van med dom, huh

___________________________________________________

jag är svag för dig, för du gör mig stark
du är bra för mig, ändå förstör jag allt
du har sönder mig, fast du gör mig hel
det känns så rätt, även om allt som vi gör blir fel
jag är slav för dig, jag gör vad som helst
allt för å va med dig, kan aldrig dra en gräns
jag har tappat greppet, vet inte in å ut
vi kan ha trampat snett men det här är sinnessjukt
jag vill älska dig, å jag vill slå ihjäl dig
vill ha dig ur mitt liv, men nånting står I vägen
å jag gör allt för att behålla förståndet
men jag har fastnat I ett beroende som håller mig fången
för du är knark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0