jea

har vaknat nu och har världens huvudvärk, sitter å käkar chips och dricker cola å ser på tv! idag är det söndag, så sprolla hur jag mår, ska ringa å höra om emelie har tid å komma hit å ge mig sällskap om hon inte har fullt upp med flytten :)

hur som helst började gårkvällen suveränt, den var sjukt bra!:D förutom slutet men det glömmer vi,  tänk hade jag stannat hemma igår? hade gått minste om nånting lätt!  är glad att jag drog dit iallafall, å underbara vänner jag har å herre bra kväll, lätt värt hur jag mår idag, min näsa är extra snorig haha men aja! idag ska jag ta det lungt hemma å tagga inför skolan imorgon, nu ska jag slå på film å flotta! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0