jag är svag för dig för du gör mig så stark

är hemma från skolan nu, har igentligen inte slutat men fick huvudvärk å kände bara hur jobbigt det skulle vara att vara på dom två sista lektionerna, ja hade typ bara svenska & hk kvar men jag orkade inte, så henke följde med mig till bussen som gick kvart över 12 å var social med mig tills den gick, 

ingen bra dag har det varit idag, det har bokstavligt talat spöregnat och mitt hår + smink for åt fan, men jag överlever så nu sitter jag här med en boll på skallen å diadem så jag slipper se mitt jävla hår hah.. har även gjort mig en fet hamburgare nog för att jag åt lite lunch idag men jag hade tråkigt så varför inte leka kock då.. aja whatever nu ska jag chilla med musik i högsta hugg sen ska jag fota outfit, plugga osv! puss

haha hemsk bild, men ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0