hell yeah

sitter hos emelie just nu, väntar på att mamma ska komma å hämta mig.. själv ligger emelie å sover! igår blev en väldans bra kväll det japp, men bara 2 timmar sömn inatt för cpet jag sovit med har snott täcket å haft det PÅ FÖTTERNA bara på fötterna så jag har hållt på frysa ihjäl medans andra dog av varme, kan de ha nått med min feber å göra? vettni jag tror det jag..  nnäää nu ska jag gå ut å vänta på att mamma kommer å hämtar mig, sen ska jag å köpa korv i bagge å sen hem mot töre, å sova.. å dra nu var fint det lät

heh, hittade denna bild på emelie's dator! den är tagen samma dag som jag färgade håret mörkt efter blont! btw så ska jag lägga in bättre bilder på håret osv.. men som sagt de är lördag jag ska sova idag, sen filmmys med sofie å johanna har jag bestämmt för ska nämligen dra sofie mot töre, en film kväll skulle inte skada..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0