fredag hela veckaN

känns typ sååhääääär tungt att skriva om allt som hände igår för jag är helt propp mätt efter att haft ätit två mackor och en korv i baugette, jag är tjock jag vet.. med iallafall!

min kväll var typ 23476543234576543 gånger bra! hade massa kul, med massa folk, vi startade med att vi satt å grillade en massor, sen rörde vi oss mot stan och irra runt där, var mycke trevligt folk ute igår.. har hunnit med ett å annat inatt haha,  har t.e.x BADAT fötterna i kalix älven å gått runt med iskalla å blöta fötter i 4 timmar drygt? sen har jag gjort illa mitt ben så jag har världens sår, sen har jag pissat i en skog 15432 gånger också, haha.. helt oviktiga saker, men fan vad kul det var!;>  sen inatt när jag å emelie kom hem så åt vi glass, drack vatten sen somnade vi antar jag för kmr inte ihåg mera än så..  jeja, detta måste göra om!

nu ska jag ringa min syster för såg att hon hade ringt, sen ska jag lägga mig å sova ett tag eftersom att emelie vaknade 9 å började klä på sig så vakna jag också, sen drog emelie iväg å lämna mig själv i deras hus tills min mamma kom haha..  iaf, nu då sova, sen duscha å sen kanske jag far å sover i kalix! idag, igen.. men vi får se hur det blir, jabrahej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0