fredag hela veckaN

förlåt för att jag inte hann uppdatera någonting mer igår sen då jag bloggade från skolan, men ska berätta varför!:)

iallafall stannade i kalix efter skolan för att uh skulle öppna idag och det kan inte jag som uh-fan missa, men fan vad dåligt att dom hade bytt ställle till lyktan eller vad det heter, saknar redan gamla uh.. whatever där var det iallafall sjukt trevligt, dom hade tävligar, bla hamburgar tävlig, men ingen av dom jag kände vann haha.. sen har man bara vandrat omkring där utanför och haft det trevligt med bra folk osv, kom hem vid 10 tiden igårkväll så hoppade in i duschen å sen gick ja å la mig direkt var helt slut, hade inte varit hemma sen 7 på morgonen snacka om jag hade saknat min säng hihi..

det var det! tillbaka till nuet "idag" sitter iallafall i soffan framför tven och kollar lite smått på den samtidigt som jag bloggar och hör på musik, tog en egen sovmorgon idag för jag tyckte jag förtjänade det.. åker sen in till kalix med mamma vid 10 tiden någon gång för har idrott vid kvar över 10 tror jag.. ska packa idrottskläderna eller, en huvtröja ska jag packa ner d.v.s ;> måste även komma ihåg att ta med henkes jacka som jag råkades ha på mig då jag for hem igår haha, händer så lätt, aja, ska gå å packa en idrotts-bag så jag slipper stressa med det så jag sen kan fixa mig klart i luung å ro!

vi hörs när jag kommer hem, tror jag!

dagens outfit:
t-shirt (ny) - chili linne - gina tricot leggings - h&m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0