finis ;*

hallå! emelie for just här ifrån hon kom till mig efter skolan, chill! vi åt middag här hemma, sen for vi till byn å köpte godis sen for vi till min gamla skola å satt där å tjorva å pratade om 1245 olika saker :) trevligt som alltid annars.

skolan idag har varit bra-a bara att jag har varit arg, har velat döda någon!  sen hade vi hk å då skulle vi rensa fisk å sen steka dom.. tror ni inte att då vi alla står å lyssnar på våran lärare å är hel inne i det så kommer oskar med en fiskjävel mitt framför ansiktet på mig, skrek nog alla döva och tack vare det så fick hela klassen reda på min fisk-rädsla så alla kom med fiskhuvun hit å dit, å höll på till sist tog jag fan en kniv å hota dom HAHAH.. men börja ju fan nästan gråta :((

har en sjuk fobi för fiskar för hände en olycka när jag var mindre, har aldrig rört i en fisk, varesig den är död eller levande kommer den aldrig hamna i min hand.. never ever!

kom just på att imorgon är det fredag, TAAAAGGGAAA!!!1 hoppas på att denna helg blir lika bra som förra, om inte bättre? ;) men några i kalix är så tråkiga å far på club nordic skulle inte ens orka fara dit bland alla lule, boden å piteå - fjortisar.. jaja, så vi kör i kalix, men först ska jag å fira min syster som fyller 22 år i jämtön.. kul he he

nä nu ska jag tömma mammis plånbok genom att klicka hem lite kläder, hihi


gammal bild, men memories!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0