du säger så mycket, men hälften av det du säger är sant.

är hemma från min emelie tigay.. vi har haft det trevligt å nu har jag äntligen kollat in deras nya hus som var hur fint som helst, nanana.. sen har hon suttit å pillat å dillar på lösnaglar, filat till dom och sedan målat dom.. helt ärligt är dom snyggare irl än på bild, när det gäller mig så är allt snyggare irl förutom bilder som folk överredigerar till snyggt fast nu äre så att jag inte redigerar bilder mer än starkare ljus!

det tog sin timme å några minuter detta eftersom att vi hade beslut ångest över vad jag skulle ha på dom haha.. och så hade vi matpaus där emellan också, Haha.  nåja, nu har jag ätit middag för andra gången idag åt palt hos emelie å nu kycklig å ris här hemma, gottigott mat är överskattat - JA! jaje, nu ska jag diskutera prov med mamma, kunde inte dölja morgondagens prov nog länge, hon fick reda på att jag har ett prov jag inte ens har kollat igenom.. good jobb evvsi! nä nu ska jag snöra in mig i duschen, sen tv ett tag å sen inta nästa busshållplats - sängen dvs! GODNATT

bild på naglarna, som jag sa.. bättre irl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0