Det är för bra att lögnen finns för tänk om allt man hörde skulle vara sant.

godmorgon, helt sjuk kväll/dag å allt igår, jag bara sov å sov och blev inte piggare.. sov från 11.00 på morgonen till 11.00 på morgonen idag fast vid 8 tiden på kvällen igår för flytta jag mig till soffan å sov där till klockan var halv 5 på morgonen, slog på fucking åmål på datorn å somnade innan den ens hade börjat.. sen vaknade jag av att bella kom hit å hade småbarn med sig så jag steg upp duschade, fixa mig snörde upp håret och drog iväg på 4-årskalas HELT FRIVILLIGT vet inte vad jag har gjort, har slagit mig i skallen.. först är jag död trött (lika som jag är nu) å sen drar jag på 4-års kalas, oherremingud.. har just snört in hårfärg i mitt löshår, för jag ska tamefan använda det imorogn.. har köpt hårfärg till mig själv också bara för att som nöta ut mitt hår lite extra haha,nä men mitt hår har bruna skiftningar lite här å där orkar inte med att ha failat hår någemera så jag gick in på coop tog två svarta hårfärger å sen in tillbaka i bilen.. tänk att jag var vit/blond för en månad sen å nu svarthårig, jaje, taack för att hårfärg finns hur som helst!

detta har hamnat i detta hus idag..
svart hårfärg, en vit eyeliner (eftersom att min är i ett avlopp någonstans i kalix..) 2 biobiljetter som jag fick idag som för senad present av min morbror, och sen ett presentkort på gina tricot som jag fick som för senad present sen mitt födelsedag i tisdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0