bra födelsedag!

nu har dom flesta av släkten varit och firat mig utom mormor, morbrorx2 några kusiner osv! så fortfarande får jag mera presenter eller lättare sagt pengar :D  har fått armband, mobil, presentkort och några tusen på det också! nicebajs.. ska snart planera in min tjejkväll här någon helg frammåt så då får jag ju också stuffs, härligt härligt ^^

nu äre typ över, man är glad, får presenter, blir ett år äldre och sen?.. ja då är allt som vilken dag som helst, trååkigt.

men det bästa med det hela är ju pengarna, right? ;) 
har dock inte alla pengar med på bilden, men PENGAR loveee itt♥



Kommentarer
Postat av: Elin :)

Vad fick du för någon mobil? :)

2010-09-08 @ 16:18:26
URL: http://eliinronnqviist.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar till elin:



en samsung touch GT-S5230 :)

2010-09-08 @ 18:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0