blogg.se kan dra

bra att blogg.se vill sammarbeta med mig idag, ovanligt att det muckar mot mig?.. näe faktist inte ;< får inte in en bildjävel in här, å jag hatar att blogga utan bilder, typ sååååååhäääär ointressant å läsa ett inlägg + att det ser helt tråkigt ut, men jag antar att om det inte fixar sig så får ni leva med det tills det fixar sig.

betevee så kom jag just på att det är skola imorgon, tungt? inte tungt, men jobbigt som fan.. men helgen har varit typ rätt bra så ett plus i kanten fann jag i hela grejen! sitter för den delen och kollar på riksdagsvalet på teven, jag hoppar på att socialdemokraterna vinner fast ser inte ut så nu iallafall.. aja whatever nu ska jag traska iväg å söka ett halsband som jag kan sätta min skåpnyckel i så jag har det runt halsen, ja.. jag lyckades låsa in min skåpnyckel i mitt skåp 3 dagar i rad, är jag bra eller är jag?..

_____________________________________________________________

Just think how many hours, minutes, weeks and months
you can spend on a guy before you realize how fucking fake he is.

fantasy is what we want, but the reality is that we may

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0