baby we can do it, we can do it all the night

jag orkar inte blogga, men gråt inte för jag slutar inte helt

har bara skaffat mig ett liv nu, på veckorna är jag på skolan till 4 på eftermiddagen, sen när jag kommer hem är jag helt slut så sover till  8, ser idol, duschar å går och sover så ser mina vecko-dagar ut, å på helgerna är jag bara i kalix osv..  men jag slutar inte blogga helt, jag kommer blogga mer å mer ju mera tid å ork jag får!

just nu har jag världens jävligaste mensvärk som inte vill sammarbeta å försvinna, har varit svimmfärdig av ont i magen :( får se om jag orkar fara imorgon dåå.. ne nu ska jag fortsätta se på idol å äta godis å sedan duscha om jag orkar göra det ikv, annars sover jag väl!

vi hörs när jag har tid & ork, alltså typ imorgon hah

bilden är typ från januari 09, men fina å mina tjejor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0