alla dagar som gått, alla dagar du sårat mig och nätter jag väntat beredd på att förlåta dig man måste greppa fakta du vet jag älskar dig från en svan till en anka jag blev kär i en alien.

är hemma från skolan nu, har nyss ätit lite middag är ännu mätt sen vi lagade mat på hk'n å det var fan gott, vi gjorde potatis & löksoppa, sen gjorde vi nå konstiga mackor å sen nån god efterätt, har precis hittat mitt nya yrke, ja kock :] hehe.. dagen har varit bra hård, jobbig osv men jag lever som ni ser, bara att mitt huvud dunkar av skallvärk tjugofyrasju, menmen jag har inte dött av det..

ska snart fixa skjuts ner till töre å ska på ica och köpa hårfärg å hämta ut mitt nya löshår som redan har kommit, tog bara 2 dagar, bra de :)  nu har jag planer för min kväll,  hårfärgning, sy fast clips på löshåret, powernap ska jag hinna med och plugga för har någon redovisning av nått slag imorgon och jag har knappt påbörjat det.. ja allt är väl som vanligt dårå!:)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

haha, en bild från skolan för någon dag sen.. försökte typ få fram väskan med foten pga jag är för lat för att böja mig ner.. beteve så äre emeliies bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0