you make my day every day

eh justja jag har ju en blogg, hihi glömt boort fel av mej!

sitter iallafall i soffan å ser på tv med sofie och mamma, jag å sofie har just fixat oss klart för vi ska dra till kalix med bussen som går kvart över 6 alltså om en halvtimma drygt.. hon följde med mig hem till töre efter skolan å direkt vi kom hem så färgade jag hennes håår till lite blondare :D sen har vi hunnit springa ut till glassbilen å köpa glass hihi, sen ätit romantisk middag eftersom att hon är min man sen i februari, alltså har vi varit gifta i 8 månader, hihi..

jajaa.. nuu ska jag väl göra något annat jag å sofie ska hitta någon i kalix som lånar ut en bob åt oss för vi orkar inte ta med min bob till bussen å allt å sen till kalix.. näe om ingen lånar ut en bob till oss så åker vi på kartonger eller nå, vi hittar alltid någon lösning på alla våra obesvarade frågor hihi..

yey, ha en bra fredag själv har jag en bra fredag hittils.

sjukt gammal bild på mig, eller njaaa den är 9 månader gammal
och tagen hos sofie förra vintern då alltså, vi lyckades även få punktering på bilen den dan.. ja voivoi kommer aldrig glömma hur vi höll på dö av garv då haha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0