you know it, and i know it

har trååkigt, ska snart ut å räffsa gräsmattan på framsidan av huset och tjäna mig 300 kronor men ska begära en 500 istället, men vi får se hur det blir.. står iallafall inte ut länge till att vara inomhus, så jag måste på skolan imorgon hur sjuk jag än är för står inte ut att vara hemma det är så tråkigt,  om jag är sjuk på fredag ska jag till sjukhuset igen jippiee

nej, fan jag har fobi för sjukhus för jag spenderar för mycket tid dära och får alltid dåliga besked för det mesta, eller inga svar alls på vad jag har eller nå!  nä, nu ska jag å pissa, bra för er å veta ;)

haha, jag å emelie sminkade oss till fjortis/katt nånting i vintras? haha.. sötis ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0