yeyee

tidsfördrivs test, har blivit rätt många sådana på siståne haha..


1. jag har insett att min sista kyss.... fick jag i helgen av en onykter person.

2. jag lyssnar på.... musik, eller för tillfället tven
3. jag pratar.... mycket, å rätt snabbt
4. jag älskar/ tycker om.... mina vännor :)
5. mina bästa vän... är min andra halva dvs den bättre halvan! ♥
6. min första riktiga kyss.... fick jag av en liten kille jag inte kommer ihåg namnet på haha..
7. jag avskyr då folk frågar... frågor som antingen är förprivata, eller svåra att svara på
8. kärlek är... underbart, tjorvigt & härlig känsla i magen om det känns riktigt rätt.. liksom, det kan vara bra å dåligt på samma gång.
9. äktenskap är... när man lovar att älska en i nöd & lust
10. någonstans, tänker någon... att jag gör det här för att jag är bra lr nå?
11. jag kommer alltid att vara... mig själv, ingen skulle kunna förändra mig förutom jag själv
12. jag är hemligt förälskad i..... ingen
13. sist jag grät var... ett rätt så bra tag sen faktist
14. sista personen jag såg gråta var... en av mina närmsta vänner.. :(
15. min mobiltelefon är.... en samsuug
16. när jag vaknar på morgonen... stiger jag upp efter att haft vilat i 20 sekunder, haha tro det eller ej
17. innan jag går och lägger mig... borstar jag tänderna, pissar, klär av mig, lägger mig i sängen med datorn tills jag känner mig tillräckligt trött för att sova
18. just nu tänker jag på.... att världens bästa tv program börjar på 6 min, ehe tagga
19. bebisar är.... veldit söta, men jobbiga när dom skriker å gråter all the time
20. idag har jag... varit på skolan, pluggat lite, provat 100 olika kläder & sovit
21. ikväll ska jag.... chilla sönder inför helgen
22. imorgon kommer jag.... vara på skolan and so on

23. jag vill verkligen vara... rik, jag behöver verkligen pengar nu





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0