yeye skolan

sitter på skolan nu och har so, alltså sista lektionen.. sjukt jobbigt vill bara hem å sova!

nog för att dagen har varit tjill, men alla lärare har varit tjuriga typ.. nu sitter jag bara å hör på krippan som berättar om 100 olika saker uti so' grejen vi jobbar med!  hehe btw, på lunchen gjorde sofie hål i läppen på mig å emelie, sen gjorde jag hål i läppen på sofie.. nice or what?;)  men får se hur länge det blir kvar den här gången, har gjort hål i läppen 5 gånger nurå, och så måste mamma gå med på det vilket hon inte kommer göra, men jag behåller det om hon då inte hotar med att jag inte kommer få fara ut på halloween då åker det dirr!

nåja, ska väl försöka angagera mig lite i so'n nu, vi hörs då jag är hemmaa..
då får ni bild osv!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0