yeaah suckers

jag har aptråkigt kom hem från skolan för typ 40 min sen eller nå, så nu sitter jag å äter godis! muummsss.. ska öppna chipsen snart oxå, hehe flott <3<3

nu idag äre fredag! jobbig skoldag kan jag inte påstå att det var, tog egen sovmorgon i morse tyckte jag förtjänade det så åkte in med tjugo över nio bussen fastän vi började 8 hihi.. vi har även fått nytt schema idag, och det behövdes förra var ju skitdåligt enligt mig iallafall och nu har vi bara matte 2 gånger i veckan, wihoo det lyste upp min dag, lätt.

nu ska jag typ tvätta bort sminket å ta ur löshåret, å sminka om mig sen ska jag å fira min stora syster som  fyller 22 år idag!=) gammal? ja hih,  ska bara dit ett tag, sen hem, fixa håret å packa lite och slutligen dra åt kära kalix sover där inatt också, så kass uppdate får ni förbereda er på,, nä nu ska jag flotta chips.. HA EN BRA HEELG!


systeryster, grattiis.. gammal bild btw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0