ye

okej, bloggen ser lite naturligare ut nu, men den är inte fixat inte ens nära har baara bytt "tema" som jag råkades ändra igår, hatar min klanthet å okunniget med datorer lr lättare sagt blogg.se ..

kan ju berätta om igår iaf?  tog ju bussen till sofie, direkt jag kom dit tog vi chips å godis å satte oss framför tven och såg först en film som hette the last song sjukt bra, blev tårögd av den första filmen jag nästan gråter av haha.. sen efter den såg kick-ass fett ful film, men rolig haha.. sen satt vi bara vid datorn å chilla, sen skull vi fixa å blåsa upp min "luftmadrass" jag skulle låna av sofie å dom å sova på.. först dog vi av hur pumpen lät, hahah.. sen så hade vi glömt öppna ventilen så det  inte kom in någon luft ;<  hihi, sen råkades vi stänga den igen så det inte kom nå luft, men vi fixade det.. det tog bara sin lilla tid!  iaf, vi somnade typ vid 1 tiden tror jag? sovit gott som bara den tills sofie's mamma kom in å väckte oss HALV TIO men det var bra, för då vakna vi, åt godis å sen började vi fixa oss för att dra till kyrkan på gudstjänst (konfan) såklart så kom vi sent till den, så vi kom in där i kyrkan å kändes som att alla stirra ut oss, haha whatever, no äre alltid evve å sofie..

drog hem iaf med fem i 1 bussen, när jag kom hem åt jag nå sen har jag bara varit arg för min kväll är förstörd, min vecka är förstörd, vet inte hur jag ska beskriva det men ah.. det är inte alltid lätt har evve lärt sig idag, tack vare emelie känns allt lite bättre iaf, underbar tjej det ♥

hyperaktiv unge? hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0