vi ses nån dag, ja ha det bra ! =)

jag drar till kalix idag, igen.. jag har tråkigt hemma å kalix är som mitt hem, där allt folk jag känner befinner sig osv.. har fixat hämtning så jag sover inte där inatt, har hunnit duscha mig å fixa mig lite är inte färdig ännu men har 2 timmar på mig att fixa mig så jag kan ta det lugnt!

sitter å tänker på igårkväll, mitt högra knä är blått å svullet.. ajajaj! idag ska jag inte vara hårdhänt, bara allmänt snäll å söt mot allt å alla som alla dar utom igår :] hihi.. åkte faktist taxi hem till emelie igår, det var för kallt + att vi alla var för lata för att gå.. ja taxi är inte första gången jag åker med emelie pga lathet, haha men testa själv gå hem mitt i natten i minus grader :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0