turkish


HAHAHA, väldigt charmig bild på mig å linn… jag vet att ni gillar ögonbrynen å mustachen jag har :D det hela började med att jag skulle testa sminka mig inför halloween, å så slutade det upp med att jag hade typ 10 cm tjocka ögonbryn, å skägg..  hehhe, jag är från turkiet jag tala bra sverige!  hihi.. ja, så jag å linn var ju tvungen å fota det så här får ni en bild från idag haha..

har iallafall nyligt kommit ut ur duschen, sköönt var det bara att jag inte såg att jag hade ställt in duschen på "tropiskt regn" så allt kommer från taket så fick iskallt vatten över hela mig, kallt å jävligt .. men sen så gick de lite frammåt!  har även varit duktig och packat ner idrotts kläder till imorgon,  ja jag evelina eriksson ska vara med på idrotten det händer inte varje vecka.. andra gången i åttan jag har ombyte med mig, är fortfarande så insatt i sjuan att jag glömmer att jag ska ha betyg för detta.. illa illa ;<

nåväl, har varit en chill dag, började med sovmorgon till tio över 9, hade då engelska där åt vi godis å kollade på film! sen hade vi språk, vilket jag inte var på, sen så hade v so å slutade sen :) tror det bara var 3 lektioner idag? ah.. bara vad jag kommer på iaf, slutade tio över ett i vilket fall, något skönt!

btw så stannar jag hemma från konfirmation's lägret endast för att jag ska fan inte missa halloween, ska bli så jävla klockrent iår.. eller vi får åtminståne hoppas, ska vara utklädd å allt, eller de ska de flesta jag känner haha! no blire gött, tänker ju inte precis missa 5 dagar av mitt höstlov av att sitta i kyrkan i munkviken mitt ute i ingenstans typ nedanför umeå tror jag? hah, jag dör

fan vad långt inlägg, men det gillar ni det vet jag.. nu taggar jag till desperate housewives som börjar på en halvtimma!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0