tråååkigt


dagens faceloook! ser hyffsat levande ut fast jag känner mig död..

har iallafall s j u k t tråkigt, tänkte dra till kalixtown men jag känner inte ork.. det är söndag, jag är seg i huvudet, oså jag tror att en hemmakväll för mig blir perfekt! men imorgon ska jag försöka dra mig utåt, ska inte spendera mitt lov hemma i töre, nejnej! men min helg är iallafall upp planerad nästan helt klart, hoppas den blir lika bra som igår typ.. 

sitter förövrigt och hör på bla sofijah, issa, esanna osv haha ni vet dom där "emo-rapparna"?  jag är för lat för att byta låt så jag hör igenom dom, helt sick't så väcker dom jobbiga känslor som saknad and so on. whatever, helt onödig fakta.. ska gå å höra om linn å matte vill se film med mig, annars ringer jag hit nån söt pojke eller flicka! cyaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0